Dzięki zaangażowaniu kadry dydaktycznej kierunek nowe media i e-biznes pozyskał nowych partnerów, firmy Brand 24 i Sotrender. Za sprawą współpracy z firmami studenci będą mieli możliwość korzystać z najlepszych w Polsce produktów do monitorowania internetu z nastawieniem na media społecznościowe.
Brand24 to najlepsze w Polsce narzędzie do monitoringu internetu ze szczególnym uwzględnieniem mediów społecznościowych. To najszybszy sposób dotarcia do dyskusji związanych z marką, produktem lub interesującym tematem. Brand24 to nowy kanał komunikacji z klientami, którego wykorzystanie pozwala m.in. na wsparcie sprzedaży i wzmocnienie pozytywnego wizerunku firmy w sieci.
Sotrender to narzędzie analityczne służące do mierzenia skuteczności komunikacji w mediach społecznościowych. W dynamicznie zmieniającym się środowisku social media, wnikliwa analiza i dane są na wagę złota. Sotrender pozwala osobom odpowiedzialnym za budowę marki jeszcze lepiej zrozumieć, co jest ważne i jak mierzyć działania.