Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa we Włocławku   Click to listen highlighted text! Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa we Włocławku Powered By GSpeech

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa we Włocławku


ranking chwilowek
A- A A+


UWAGA! W okresie urlopowym w dniach 31.07.17r.-07.08.17r. sekretariat będzie nieczynny. W sprawach pilnych obsługę dla studentów prowadzić będzie sekretariat Instytutu Humanistycznego,

pok.211, tel. 668-075-498 w godz. :

PONIEDZIAŁEK – NIECZYNNE

Wtorek              1000 – 1300

Środa               1000 – 1300

Czwartek          1000 – 1300

Piątek               0800 – 1200

UWAGA! W dniach od 24.07.2017 do 14.08.2017 sekretariat Instytutu Nauk o Zdrowiu i Studium Wychowania Fizycznego i Sportu przy ul. Obrońców Wisły 1920r. 21/25 będzie nieczynny z powodu przerwy urlopowej. W pilnych sprawach (wydawanie zaświadczeń) obsługę interesantów będzie prowadził sekretariat Instytutu Humanistycznego  przy ul. Mechaników 3, pok. 211, tel. 668 075 498, czynny w godzinach: poniedziałek: nieczynne; wtorek: 10.00 – 13.00; środa: 10.00 – 13.00; czwartek: 10.00 – 13.00; piątek: 08.00 – 12.00; sobota: nieczynne.

Wpisy z praktyk zawodowych dla kierunków: Zarządzanie oraz Inżynieria zarządzania!

Informujemy, że w dniu 25 września 2017 r. godz. 16.00, p. 120 przy ul. Mechaników 3 odbędą się wpisy z praktyk zawodowych. Zgodnie z Regulaminem praktyk zawodowych PWSZ we Włocławku student ubiegający się o zaliczenie z praktyki zawodowej zobowiązany jest dostarczyć  dziennik praktyk zawodowych  /Załącznik nr 3/ oraz opinię o praktyce zawodowej odbytej przez studenta /Załącznik nr 6/ (do pobrania ze strony internetowej uczelni). Opinia o praktyce zawodowej musi być podpisana przez pracodawcę, tak jak dziennik praktyk.

W przypadku braku ww. dokumentów student nie otrzyma zaliczenia.

Uwaga studenici I roku: filologii angielskiej, pedagogiki, administracji!

Aktualizacja planu w zakresie zajęć mgr Małgorzaty Sobańskiej  - szczegóły na stronie. 

Uwaga studenci III roku kierunku zarządzanie i I roku kier. nowe media i e-biznes!

Zajęcia Pani dr A. Łuczak zaplanowane na 5 czerwca br. zostają przeniesione na 7 czerwca:

Zarządzanie:

13:20-14:50 Zarządzanie marką (ćw.) – dr A. Łuczak, s.403

15:00 – 15:45 Zarządzanie marką (ćw.) – dr A. Łuczak, s.403

Nowe media i e-biznes:

17:00 – 18:30 Podstawy ekonomii i zarządzania (w) – dr A. Łuczak, s. 201A

18:20 – 19:05 Podstawy ekonomii i zarządzania (ćw.) – dr A. Łuczak, s. 201A

Od 17.00  Pani dr A. Łuczak będzie  czekać w p. 112, potem wszyscy przejdą do  sali 201A na  kolokwium.

Podkategorie

Jesteś tutaj: Home Komunikaty dla studentów
Click to listen highlighted text! Powered By GSpeech

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień w używanej przez Państwa przeglądarce internetowej dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmian ustawień dotyczących cookies.